Tadilat, Değişim ve İade

 

Değeli Müşterimiz,

Satış Noktalarından veya internet sitemiz üzerinden alacağınız ürünlerin tadilat, değişim ve iade süreçeriyle ilgili aşağıda hususlara dikkat edilmelidir.

 

Ürün iade ve değişim

  • - Sitemizden aldığınız ürünleri kullanmadan ve koruma bandını sökmeden beden değişimi veya model değişimi yapabilirsiniz.
  • - Lütfen ürünü teslim aldığınızda detaylı kontrol ettikten sonra kullanınız. Aksi takdirde kullanılmış, yıpranmış, hasar görmüş ve ürün koruma bandı çıkarılmış ürünler kesinlikle değişimi yapılmayacaktır ve iade alınmayacaktır.
  • - Ürünlerin iade alınabilmesi için sadece üretim hatası olması gerekmektedir. Ürün kullanıldıktan sonra oluşan ip çekmesi, tüylenme, kumaş solması, kullanıma bağlı yıpranma, yırtıklar vb... üretim hatası değildir iade yerine tadilatı yapılır.
  • - Abiye ürünleri sadece teslim aldığınız gün kullanılmamış ve ürün koruma bandı yırtılmamış olarak hasarsız ve eksiksiz olarak yollarsanız iade alıyoruz.
  • - Tüylenme ve ip çekilmesi hataları ile yollanan ürünleri iade almıyoruz ve değişim yapmıyoruz. Bu sorunların yaşanmaması için ürünlerin dikkatli kullanılması gerekmektedir. Tüylenmeleri firmamıza yollamanıza gerek kalmadan üstten temizleyebilirsiniz. İp çekilmeleri ise tadilatı mümkün değildir. İp çekilmelerine engel olmanın tek yolu dikkatli kullanımdır
  • - Aksesuarı kopan ve nakışı sökülen veya dikişlerinde atma yapan ürünleri iade almıyoruz ve değişim yapmıyoruz. Tadilatını yapıyoruz.

 

 

Diğer Hususlar

  • - Ürünleri yıkama talimatında belirtilen şekilde kullanınız.
  • - Kişiye özel tadilat yapmıyoruz. (Örnek: kol kısaltması, boy kısaltma vb.)
  • - Tadilat, değişim, iade talepleri için ürünleri firmamıza yollarken, internet sitemizden aldıysanız, Sürat kargo ile ücret alıcılı olarak tüm evraklarıyla beraber eksiksiz yollaynız. Eğer satış noktalarımızdan aldıysanız, ürünü mağazaya teslim ediniz.
  • - Müşterilerimizin mağdur olmaması adına kullanım hatalarına da elimizden geldiğince yardım etmeye çalışıyoruz. Yaşadığınız mağduriyeti ürünü göndermeden de hesabınızın Destek taleplerim bölümünden bize bildirebilirseniz veya bizi arayabilirsiniz size en iyi çözümü bulmaya çalışacağız.

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR